MICROINFLUENCER. JAK ZARABIAĆ NA INSTAGRAMIE MAJĄC MAŁE KONTO – A. Dzieniszewska

Wydawnictwo: OnePress

Opis książki

Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ― co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ― można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.

Recenzja

Sięgnęłam po tę książkę przyciągnięta wiele obiecującym tytułem – “Jak zarabiać na Instagramie mając małe konto”. Byłam ciekawa, jakie możliwości może nieść ze sobą Instagram i spodziewałam się znaleźć tu konkrety w tym zakresie. Czy mi się udało?

Książka jest dość cienka, bo ma ok. 220 stron i tematyka związana stricte z zarabianiem zaczyna się tu dopiero od 115 strony. Treści dotyczące zarabiania zamykają się w ok. 50 stronach, resztę tekstu stanowią treści dotyczące rozwoju własnego konta. Myślę, że jest to książka, która będzie przydatna dla osób które jeszcze nie prowadzą własnego profilu na Instagramie lub robią to krótko. W innym przypadku spora część tekstu (jak np. omawianie tego kim są obserwujący, obserwowani, czym jest rolka, stories, post, feed…) okaże się zbędna.

W książce znajdziemy też wiele informacji na temat tego, jak Instagram wyglądał dawniej i sporo osobistych doświadczeń autorki z prowadzenia mediów. Zabrakło mi w tej książce konkretów, narzędzi niezbędnych do budowania marki o których mowa w blurbie książki, a które omówione zostały bardzo skąpo. Ponad 20 stron to “workbook” do samodzielnego wypełnienia, który również zbędnie zajmuje miejsce pustymi stronami. Spokojnie wystarczyłoby zadać pytania do samodzielnego wykonania poza książką.

Czy książka mnie rozczarowała? Nie do końca. Po prostu nie była odpowiednia dla mnie. Myślę, że znajdzie się wiele osób, dla których takie proste podejście do tematu, całkowicie od podstaw okaże się przydatne. Poradnik napisany jest przystępnym językiem, całkowicie zrozumiałym, z charyzmą. Czuć z tej książki pozytywną energię. Jeśli jednak są osoby, które potrzebują wyjaśnienia kim jest followers, to myślę, że do zarabiania daleka droga. Gdyby książka była zatytułowana mniej obiecująco, to jest to całkiem przystępny poradnik na temat rozwoju konta na Instagramie i budowaniu własnej marki.

Najtaniej kupisz tutaj:

Współpraca reklamowa z wydawnictwem OnePress.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments